سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضا و نجوم

ناسا یک سایت اینترنتی برای جوانان و نوجوانان راه اندازی کرده است که هدف اصلی آن آشنایی این قشر با پروژه های گذشته جاری و آتی ناسا و مباحث علمی و فنی مرتبط با آن هاست . از مزایای بسیار مهم و جالب توجه این سایت آن است که باز دیدکنندگان جوان میتوانند از اطلاعات بدست آمده از پروژه ها بهره گیرند و به انجام تحقیقات کاملا واقعی و منطبق بر داده های مطمئن و به روز حاصل شده از جدیدترین ابزارها  و ماهواره های ناسا بپردازند. همچنین قرار است این سایت به برگزاری دوره های مجازی معتبر اقدام نماید که مدارک آن ها در موسسات آموزش و دانشگاه ها مورد پذیرش اساتید باشد .
این سایت که........

missionscience











































این سایت که با عنوان اصلی ((ماموریت:علم)) نام گذاری شده است اطلاعات بسیار ارزشمند علمی به روز در اختیار علاقه مندان رشته های مختلف فنی و مهندسی مانند هوافضا ونجوم و فیزیک و ریاضی قرار میدهد که دسترس به آن ها برای دانشجویان مستلزم صرف هزینه و زمان زیاد است. ضمنا همان طور که اشاره شد اطلاعات دقیق و کاملا به روز ( شاید بهتر باشد بگوییم به لحظه ) بسیاری از پروژه های ناسا که البته غیر نظامی و فاقد طبقه بندی های خاص باشند در این سایت قرار بگیرند .
راث نتینگ مدیر فعالیت های آموزشی ناسا در این خصوص میگوید :سایت جدید به نوجوانان و جوانان در سراسر دنیا اجازه میدهد که یک موتور تحقیقاتی مدرن و پر از تفریحات علمی را از پشت رایانه خود تجربه نمایند . ضمنا این سایت با چندین زبن مختلف دنیا مانند فرانسوی و انگلیسی و آلمانی و....ارایه خواهد شد تا بهره برداری آسان از آن برای تعداد بیشتری میسر گردد .







space senter























به غبر از کسب اطلاعات ارزشمند علمی از این سایت  قابلیت ها و امتیازات فراوان دیگری نیز در آن دیده شده است که از جمله آن ها میتوان به استفاده رایگان از ابزارها و نرم افزارهای علمی انجمن های پرسش و پاسخ مسابقات ابنترنتی انجام پروژه های مشترک با سرپرستی ناسا و بازی های علمی و فعالیت های بشر دوستانه و نمایش فیلم واسلاید و غیره اشاره کرد که با سر زدن به این سایت میتوانید از جزئیات آن ها مطلع شوید .





اینم آدرس سایت جدید و فوق العاده ناسا :
http://missionscience.nasa.gov

نظر یادتون نره دوستان عزیز

nasa logo
نوشته شده در چهارشنبه 88/12/12ساعت 9:25 عصر توسط محسن محرمی نظرات ( ) | |


قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت

قالب وبلاگ

Bahar-20 بهاربیست